úterý 23. října 2012

WISHLIST NO.1

Tohle je můj uplně první wishlist, a tak záměrně neurčuji pro které roční období či příležitosti je určen a ukážu vám jen své vysněné věci, které jsem našla na internetu a všechny je nutně potřebuji! :D Třeba se mi splní si časem alespoň nějaké věci koupit :)


1) Tričko Iron Fist - Bohužel nejsem jeden z těch lidí co může utrácet za drahé věci :(
2) Aktovka Promod - Moc moc dlouho sháním nějaký baťůžek, který by byl alespoň trochu společenský
3) Černé šaty - Miluji věci, které se pyšní výrazným designem, který navíc vypadá goticky :)
4) Mašle - Zbožňuji v jakékoliv podobě!
5) Límeček z křídel - Tohle kdybych našla v obchodě dám za něj cokoliv!
6) Printed jeans - Už dlouho sháním nějaké opravdu zajímavé potisklé jeany.
7) Boty Iron Fist - Kvůli těmto botám bych si nechala uřezat palce :D
8) Šaty Batman - komixy, achjo.. <3
9) Tričko - s anglickou vlajkou - must have!
10) Šála - mám ráda šílené barevnosti a tahle mi přijde supr :)
11) Kraťásky - s vintage vzorkem - dlooouho sháním.

Jaký by jste zde chtěli vidět wishlist? :-) Podzim, zima, šaty, doplňky....? Naispirujte mě! 
Eli.

2 komentáře:

  1. takové kalhoty bych taky brala,ale tvojim nožkám sedí víc... já už si takové asi nedovolím:D uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak nedovolíš? ty se svýma vysportovanýma krásnýma nožiskama!!! :)

      Vymazat