pondělí 22. října 2012

DIY - taštička na šminky

Kdybych neměla obě ruce levé, vyráběla bych takové věci pořád :)).. Dnes jsem se pokusila o kosmetickou taštičkou s vlajkou Velké Británie, když budete šikovní, bude ta vaše vypadat mnohem líp ve výsledku, než ta moje :D.


Jak na to? :)


Použila jsem prostěradlo, které jsem koupila v sekáči za 60kč, bílé plátno, červený zip a červenou barvu na textil. Nejdříve jsem obšila okraje..


Na modrou látku našila bílé plátno a následně jsem ho domalovala červenou barvou :)


Sešila okraje a přežehlila látku asi 5 min (kvůli fixaci barvy)


Přišila zip a na dekoraci použila ještě krajku :)



A je to! :)))
Taky rádi tvoříte a vyrábíte ?:)

3 komentáře:

  1. Ty jo to si delala ty?? Tak to je sila:-) to bych v zivote neumela, nejsem na rucni prace:-( jinak jsem tva nova ctenarka:-) Taky prijd:)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jojo vyráběla :) moc děkuji, možná že na těch fotkách nejde vidět, jakou "horkou jehlou" je to šité a že na fotografiích to vypadá dobře :D Děkuji moc za follow, na tvůj bloček jsem se dívala, taky budu sledovat! :)

      Vymazat
  2. Ta taštička je naprosto dokonalá! Jsi vážně moc šikovná!

    OdpovědětVymazat