čtvrtek 25. října 2012

Autumn fashion

Podzím. Moje neoblíbenější roční období. Miluju lehce předvánoční náladu, dušičky, mlhu déšť, sychravo...
Cítím se skvěle, když můžu vyjít ven zachumlaná v kabátu, šálu, vlněných podkolenkách...xxx

Rozhodla jsem se Vám ukázat mé právě teď nejoblíbenější kusy oblečení na podzim. Neřekla bych že jsou něco extra, ale nikdy jsem moc nevybočovala z davu. Snad se alespoň trošku nainspirujete :)

1. Svetr Pimkie

Pimkie

Na první pohled takový nevzhledný stan. Ale miluju ho. Má skvělý materiál, takže je pohodlný a hřejivý. Moc ráda ho nosím s dlouhýma rukavicema.

2. Volánková sukně AMISU
New Yorker

Na to, jak nerada nosím sukně jsem si jí moc oblíbila. Ráda jí nosím s našedlými návleky a vypadá dobře i s tmavýma punčochama. :))



3. Sako ZARA 



Knoflíčky, kapsičky...ZARA nikdy nezklame <3


4. FOREVER21 Cardigan

Tohle byla láska na první pohled. Zbožňuju krajky, pastelové barvy, takže to byla jasná volba. xxx


5.  Acesorize doplňky 

Jsem malinko ulítlá na čepičky. Mají schopnost každý outfit nějak oživit, působí roztomile a dokážou zachránit nešťastný účes.
Pokaždé, když jsem v cizině zaútočím na tento obchod plný různých doplňků. Můj nejoblíbenější byl asi v Londýně (překvapivě) ;).
  



6. Ragazza kabelka



Narazila jsem na ní úplně náhodou. A proto že už jsem při pomyšlení na opětovné vybírání černé kabelky měla husí kůži, byla jsem strašně nadšená, když jsem ji objevila :)



7. Kabelka H&M
Nemohla jsem jí tam nechat! Je kouzelná xxx






8. H
&M šaty





Zbožňuju je. Mají super tvar a hodí se ke všemu. Na fotce s nima visí i můj řetízek s růží. ))


9. Kabát BURBERY


Můj největší poklad <3. Tak dlouho jsem posedlá touto anglickou značkou.
Byl to dárek od maminky.


Máte taky rádi podzim? Xxx
D.


Žádné komentáře:

Okomentovat