středa 17. října 2012

10 NEJ - D.

Nikdy bych neřekla, jak těžké je vybrat jen jednu věc z mnoha. Nemám ve zvyku přemýšlet nad svými oblíbenými věcmi, ale po dlouhém přemýšlení jsou tu...

1. Musí to být Čokoláda. Můj zamilovaný film o tom, jak jedna výjimečná žena změní vesničku plnou zahořklých a stereotypních lidí svou řekla bych až nebezpečnou čokoládou. Je tak malebný, někteří by řekli kíčovitý a přeslazený, ale mě se to líbí :) A i kdyby nic, hraje tam Johnny Depp, takže nic vysvětlovat nemusím hh 


2.Věřím, že Pretty Little Liars zná hodně z vás. Dnes hodně populární seriál se odehrává v malém americkém městečku Rosewood, kde snad každý jeho obyvatel má své malé tajemství. Nemůžu se dočkat Halloweenské premiéry! xxx Doufám, že mě příjemně překvapí :))

3. O Londýně ode mě ještě uslyšíte, jsem jím doslova posedlá :D Naprosto nejlepších 8 dní v mém životě jsem strávila právě tu. Pohádkový hotel ve čtvrti May Fair v centru města, British Museum, Houses of Parlament, Hyde Park...mohla bych o něm básnit celý den a nikdy nepřestat! Je dokonalý! Tak vznešený, upravený a zároveň ani trochu nudný! Ach xxxxx


4. Hudbu miluju! Co bych si bez ní počala. Asi Vás zklamu, ale nemám šanci vybrat jeden určitý styl či jednoho zpěváka. Poslouchám tolik věcí. Od Popu přes Rock R´nB Metal až po Chopina. :)
Taky zbožňuju taneční hudbu!

5. Smějte se jak chcete, ale moje knižní láska asi navždy budou Děti z Bullerbynu ^_^ 
Skvělá knížka od švédské spisovatelky Astrid Lindgren je o dobrodružství 4 malých přátel. Až mě nějaká kniha osloví natolik, že překoná moji lásku z dětství, budete to vědět! xxx


6. Mým největším zájmem asi bude hudba :)  Tolik jsem vždycky chtěla dělat ballet, ale ani nevím, prostě se nenaskytla příležitost. Taky jsem si nikdy nevěřila a styděla se za své pohybové nadání. Proto je mojí největší láskou hra na klavír.Hraju i na housle, ale vždycky je jeden nástroj oblíbenější a u mě je to klavír.  Mým oblíbeným skladatelem je  Frédérick Chopin. Jeho skladby jako kdyby samy mluvily. A křičely. 

7. Tak moc si přeji se podívat do Japonska. Tato země mě vždy neuvěřitelně fascinovala svou kulturou, tradicemi, módou, jazykem (věděli jste, že mají 3 abecedy? o.O) a jídlem! Sushi mi okamžitě přirostlo k srdci. Spousta lidí ho nechce ochutnat, ale já nežiju podle předsudků a miluju zkoušet nové věci. Miluju lososovou polévku, smažené toffu, sushi s kaviárem, krevetami a nakládaným růžovým zázvorem
..Mmmmmmm.


8. Caffé Nero je síť italských kaváren převážně ve Velké Británii. Mrzí mě, že žije ve stínu světoznámé značky Starbucks, což je velká škoda. Narozdíl od Amerického Starbucks, Caffé Nero si udržuje italskou atmosféru (viděla jsem na vlastní oči, když poněkud temperamentn italka s kouzelným přívukem zvládala obsluhovat lidi až na ulici, a obrovská fronta ji nijak neznervózňovala hhh) a taky italskou kvalitu kávy. Je výborná xxx




9. TOPSHOP, PePe Jeans, Tommy Hilfiger, Oilily, Pull´n Bear, American Apparel, Urban Outfiters...nenuťte mě si vybrat jen jednu.
Dobře..moje nejoblíbenější značka musí být ZARA.


 Značka původem ze Španělska, prorazila na celém světě. Její límečky, skinny jeans, saka, kabáty..když to vidím, tak to prostě hned potřebuju :D závislost ..

10. It´s gotta be her <3


Kate Moss. Jedna z nejznámějších topmodelek, moje platonická láska. Zní to děsně, ale neptejte se mě proč..nevím. Prostě mě ohromila..nejen mě..celý svět! Jí si nejde splést. Má takové charisma!

 Kdo by si nepamatoval reklamu na značku Rimmel London a její větu: "Get the London Look". 
Kate Moss mi nikdy nezevšední.
D.

Žádné komentáře:

Okomentovat